photo assalaamualaikum11.gif

Sunday 1 April 2012

When I was A Little Girl

Assalamualaikum...
hurmm.. da lame jugak aku tak update blog kan... yelaa... busy memanjang...  buat lesen laa... melayan karenah orang laaa... hahaha....  Malam tadi tibe2 aku mengenang kan kenangan2 lalu... kenangan ketika aku di awal usia 90-an laa..... haha... kelakar bila diingatkan kembali.. so sweet!!.. hehe.. So, aku pun mula laa operasi untuk menggeledah my picture yang lame2 tu untuk dimasukkan dalam my blog nie... haha.. saje untuk dikongsikan dengan kawan2... huhuhu...

Ok... nie sume my picture when I  was a young girl.... hee..:)


haha... picture ni time aku 5 bulan... cer tengok!! gigi pon belum tumbuh kann... hahaha 





Hurmmm... masa nie aku nangis sebab ape entah... hwaaaa!!
 :'(



haha.. masa nie kelakar... aku kena marah dengan ayah aku.. aku disuruh duduk diam2 n tegak2 sebab nak capture gambar...
hahaha... ^_^


Aicakkkk!!.. hee.... aku aktif masa nie.. asik nak jalan2 jerr...  yelaaa... time nie aku baru je belajar nak berjalan kann... hehe.. tu laa pasal.. tak reti nak duduk diam... asik nak kena marah jerr mase nie... hehehe...
kenangan....


haha.. posing baik punya..... :)


hurmm.. mase nie umur aku 5 tahun... aku dapat basikal baru... yeahh!! hehe



ok... that's all.. takde beza kan muka aku dulu dengan sekarang... sama jerr.. hehe

hmmm... muka masa kecik aku da keluarkan... masa remaja pon da keluarkan... hah! bila aku da berumur, aku nak tayangkan picture 'zaman tua ku'...  Entah macam mane laa rupa aku bile da tua nanti kann?? haha... tak boley nak bayangkan....

ok laa... cukup sampai di sini.. nanti ade
masa aku story lagi... 
sekian...
wassalam....
^_^   ^_^

No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini.
SATU pun jadi laa ! Hehe..

JOM Follow!!