Thursday, 18 October 2012

Siapa Jodohku??


Assalamualaikum w.b.t.....
Sebelum dimulakan cerita,admin nk tanye korang sume sihat kerr?? Actually kalau korang tak sihat g laa bawak diri ke hospital.jumpe doktor k.. hehe..


Bila tengok gambar di atas mesti korang da dapat tangkap punye ape yang akan admin kongsikan... hehe...Tajuk admin untuk kali nie mengenai "Siapa Jodohku".
Bile kite dengar pasal jodoh,mesti sume ingat nak kahwin je kann3... amboiii... gatal korang nie yekkk.. hahaha...
Kadang kala mesti kita terpikir "Dimana Jodoh Saya??" Hmmm...
Hehe.. jangan risau.. Insyaallah ada... Mungkin tengah mengimamkan makmumnya. Berdoalah untuk jodoh yang baik. :)

Kata Ustaz Azhar Idrus "Jodoh dtentukan oleh Allah sewaktu kita berumur 4 bulan di dalam kandungan ibu"
(malaikat akan catit nama kita,rezeki, kerja, kahwin dengan siapa, cerai atau tidak, anak berapa, dan semuanya tentang diri kita)
Waaa... macam2 rupenye yang Allah rancangkan buat kita kann.. Sooo Sweettttt!!! hehe...
Hmmm... jodoh nie kann walau digenggam kuat, andai ia bukan milik kita, ia terlepas jua. Walau ditolak ke tepi, andai ia untuk kita, ia mendatang jua. Itulah namanye JODOH.
So, InsyaAllah jodoh itu memang tidak akan lari jika memang sudah anda ditakdirkan bersama biarpun beribu bidadara datang melamar. InsyaAllah, dirimu tetap untuknya jika itu yang Allah kehendaki.....


Hehehehee... :))



2 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Disini.
SATU pun jadi laa ! Hehe..

JOM Follow!!